Logo

MYBREEX

Software, hardware, opleiding én service. Afgestemd op uw onderneming in één handig pakket.

Automatiseer uw leveranciersfacturen

Duw uw onderneming in de juiste richting door uw facturatie en administratie te automatiseren. MYBREEX is een compleet pakket met alles wat u nodig heeft om vandaag uw bedrijf digitaal te transformeren en inzichten in uw financiële keuzes te vergaren.

Totaaloplossing

MYBREEX wordt u aangeboden in een totaalpakket die als basis dient om uw onderneming te digitaliseren. Met onze gebruiksvriendelijke interface kan u razendsnel facturen en offertes opmaken. U kan al uw documenten online archiveren en zowel op papier als digitaal (bv. in pdf-formaat) aan uw boekhouder bezorgen.

Slimme software

Verwerk snel en efficiënt uw facturen, bestelbonnen, offertes en leverbonnen en bewaar het overzicht op uw betalingen.

Essentiële hardware

Kwalitatieve hardware, gekoppeld aan uw software om uw inkomende facturen en administratie zorgeloos te digitaliseren.

Keurige opleiding

Wij zorgen voor de complete installatie en bijbehorende opleiding, uitgevoerd door onze erkende instructeurs.

Volle ondersteuning

Hebt u een vraag of een probleem? U kan terecht bij een van onze supportkanalen.

Oneindig veel koppelingsmogelijkheden

Factureer Slimmer

MYBREEX is dé referentie voor slimme digitalisatieoplossingen bij MKB’s in Nederland. Onze klanten helpen te groeien is ons belangrijkste doel. Dankzij onze facturatiepaketten bespaart u niet enkel tijd en geld, maar we bieden u ook betrouwbare hardware en een ijzersterke service. Ons team van gemotiveerde experts helpt u steeds met de glimlach. Zo haalt u het beste uit uw bedrijf en uw budget.

Overzichtelijk

Verlies uw facturen nooit meer uit het oog! Analyseer uw financiële verleden en plan meteen ook de toekomst.

Digitaal

Vind uw gearchiveerde documenten in een oogwenk terug op basis van een woord, nummer, serienummer of barcode.

Overal beschikbaar

Op pc, tablet of smartphone: uw gegevens zijn overal raadpleegbaar én u loopt geen risico om ze te verliezen.

Gemakkelijk

Verwerk snel en gemakkelijk uw facturatie en administratie met ons systeem. Geen voorkennis vereist!

administratiebeheer
MYBREEX smartphone browser

Automatiseer uw facturatie en administratie

Veel ondernemers offeren avonden en weekends op om hun administratie rond te krijgen. Het opmaken en opvolgen van offertes, bestelbonnen, facturen en overschrijvingen vergt immers heel wat kostbare tijd. Bovendien moet die hele papierstapel op tijd bij de boekhouder terechtkomen. 

MYBREEX is een totaalpakket van hard- en software, training & service op maat van uw bedrijf. Het helpt u om uw administratie en facturen efficiënt en snel te digitaliseren. Geen gedoe, maar alles in uw eigen tempo en met professionele begeleiding. Bent u vaak onderweg en wilt u snel iets nakijken? Geen probleem, want MYBREEX werkt ook perfect op mobiele apparaten!

Dankzij onze samenwerking met Unpaid kunt u rechtstreeks via het MYBREEX platform een dossier opmaken om onbetwiste b2b-facturen te laten innen door een gerechtsdeurwaarder. De klant krijgt binnen de week thuis een aanmaning tot betaling, en u hoeft zich verder geen zorgen te maken over de opvolging ervan. 

Kenmerken

Snel en gemakkelijk

MYBREEX is een eenvoudig, gebruiksvriendelijk en modern systeem waarvoor geen voorkennis vereist is.

Digitaal inlezen

Binnenkomende facturen worden digitaal ingelezen en klaargezet ter betaling. Gedaan met over te typen, u kunt meerdere facturen in één handeling betalen.

Realtimeoverzicht

Verlies geen enkele factuur uit het oog, analyseer uw financiële verleden en plan meteen ook uw toekomst.

Automatische opvolging met bank

Elke inkomende en uitgaande factuur wordt automatisch opgevolgd met uw bank. Zo weet u steeds wie wat wanneer betaald heeft.

Overal beschikbaar

Computer, tablet of smartphone: uw gegevens zijn overal beschikbaar. Bovendien loopt u geen risico om ze te verliezen bij een eventuele storing.

Digitaal naar boekhouder

Verzend uw dossier digitaal naar de boekhouder. Zo wordt uw dossier digitaal behandeld en communiceert u efficiënter met uw boekhouder.

Efficiënte offerteopvolging

Door uw offertes nauwkeurig op te volgen, kiest u efficiënter welke opdrachten u aanneemt.

Automatische herinneringen

Uw klanten weten steeds tegen welke datum ze hun factuur moeten betalen, wat uw cashflow alleen maar ten goede komt. Indien nodig kan u via MYBREEX ook een deurwaarder inschakelen.

Digitaal archief

Vind uw gearchiveerde documenten in een oogwenk terug op basis van een woord, nummer, serienummer of barcode.

Gerechtsdeurwaarder

U kan rechtstreeks via het MYBREEX-platform een dossier opmaken om onbetwiste b2b-facturen te laten innen door een gerechtsdeurwaarder. De klant krijgt binnen de week thuis een aanmaning tot betaling en u hoeft zich verder geen zorgen te maken over de opvolging ervan.

Vraag een offerte aan

Wij contacteren u voor een vrijblijvende kennismaking en stellen een gedetailleerde offerte op!